Jak uratować 100 kotów - wysterylizuj jednego

wtorek, 15 października 2013

Grzybobranie i rajskie ptaki

Od kilku już lat wiernie czytam i przeglądam blogi robótkowe i wzdycham z zachwytem. Zachwycam się tym co dziewczyny tworzą i jak pięknie potrafią się dzielić swoimi pasjami. Kilka razy mówiłam sobie: " ja też założę bloga". Ale mam zbyt wiele pasji by skupić się na jednej i ostatecznie to nie miałabym co na tym blogu prezentować gdyby był stricte monotematyczny. Ale tak jakoś stwierdziłam w końcu, że moja ekshibicjonistyczna natura woła o swoje.
Zatem jestem i mam gorąca nadzieję, iż nie na chwilę. 
A o czym będzie? O wielu rzeczach, o kotach które kocham, o tym co tworzę w zaciszu domowym i co łapię w obiektyw na dworze, a także o tym z czym pracuję czyli o ogrodach.

Na dzień dobry pochwalę się małym hafcikiem. Popełniłam kilka pierwszych w swoim życiu krzyżyków. Wiele długich lat się poszturchiwałam tą jakże popularną techniką aż przyjaciółka mnie zainspirowała i spróbowałam. 

Oto efekt:
Borowiki
Jeszcze nie prane i nie prasowane, niemal ciepłe :)
Kanwa 20cp, dwie nitki muliny Madeira

Ale moją prawdziwą miłością jest haft płaski cieniowany, atłaskowy. Efekty jakie daje ta technika chwytają mnie za serce. 
Miały być rajskie ptaki więc są:

Rajskie ptaki
Robótka w trakcie jak widać :)

I zbliżenie na kwiatki.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do ponownych odwiedzin.





6 komentarzy:

  1. cieszę się że skończyłas grzybki i teraz czekam na kolejne:-) a ptaszki na żywo jeszcze lepiej wyglądaja:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grzybki śliczne!!! Bardzo chętnie będę obserwować dalsze poczynania :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft cieniowany...wow! Wygląda cudownie. Ptaszek jest juz bardzo uroczy a jak zrobisz już tego drugiego do pary to braknie słów aby wyrazić zachwyt nad nimi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, takie słowa motywują do pracy kiedy braknie chęci.

      Usuń
  4. Witaj :) dziękuję za odwiedziny i mile słowa :) Twój Ciapek to prawdziwy koci przystojniak :)
    nie mogę się napatrzeć na haft cieniowany :) podziwiam Twoje umiejętności :) będę tu często zaglądać :)
    pozdrawiam
    Lisek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Rówieśniczko:) Haft cieniowany jest dla mnie tajemnicą, którą wolę podziwiać niż zgłębiać, więc z przyjemnością będę do Ciebie zaglądać!:)
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podoba Ci się co piszę, lubisz spędzać czas przy moim blogu, daj mi o tym znać komentując. Dziękuję z całego serca.