Jak uratować 100 kotów - wysterylizuj jednego

czwartek, 31 października 2013

Haft cieniowany - rajskie ptaki c. d.

Witam wszystkie hafciarki.
Obiecałam, że pokażę jak idzie praca nad ptaszkami z rajskich wysp więc zamieszczam zdjęcia. Już coraz bliżej końca. Myślę, że kilka dni i cały obrazek będzie skończony. Mam nadzieję, że podobają moje ptasiorki. 

Samiczka

Samczyk

Większość jest wyszyta muliną firmy Madeira. Uwielbiam tę mulinę. Dobrze się nią wyszywa, nie kurzy się podczas przechowywania, nie plącze i nie trzeba nawijać na bobinki. Ma ładny atłasowy połysk i nie plącze się mocno. A do tego uważam, że ma szeroką gamę kolorystyczną. 
Pozdrawiam gorąco w te chłodne dni i serdecznie dziękuję za każde miłe słowo.



6 komentarzy:

  1. Naprawdę śliczne!!! Aż mnie korci, żeby znów zrobic przerwę w krzyżykowaniu na rzecz haftu płaskiego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft! Bardzo mi się podoba ten motyw :). Haft płaski w ogóle mnie zachwyca, ale jest dopiero na mojej liście zadań do nauczenia się :). Mam wrażenie, że to bardzo trudna sztuka.

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda coraz piękniej :) może kiedyś uda mi się opanować ta technikę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe ! , co tu dużo mówić , uwielbiam ten rodzaj haftu !,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie:) już nie mogę się doczekać jak skończysz:) Cieszę się, że postanowiłaś w końcu światu pokazać swoje dzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten ptaszek! Piękne kolorki! Będzie piękny obrazek!;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podoba Ci się co piszę, lubisz spędzać czas przy moim blogu, daj mi o tym znać komentując. Dziękuję z całego serca.