Jak uratować 100 kotów - wysterylizuj jednego

piątek, 18 października 2013

Z innej nieco strony

Jako kobieta o niestabilnej osobowości mam kilka różnych pasji. I od jakiegoś czasu dzielę je na pory roku. Jesienią i zimą skupiam się na czytaniu, wyszywaniu i malowaniu. Natomiast wiosna i lato... tu króluje aparat. 
Biegam z nim po łące i lesie oraz po ogrodzie w pogoni za wszystkim co żywe. Czasami staram się uwiecznić ciekawe efekty świetlne. Zresztą... zapraszam do oglądania:

Moje zdjęcia odsłona piersza




4 komentarze:

  1. Piekne zdjęcia , bardzo mi sie podoba pajęczyna uchwycona na fotce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne zdjęcia! Niezwykle klimatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowe!!! "Jako kobieta o niestabilnej osobowości" - dobre:) Naprawdę nie mogłaś ująć tego lepiej :) W moim przypadku wszystko ma na mnie wpływ . . . układ gwiazd, pora roku, wstanie prawą czy lewą nogą, i wszystkie inne możliwe cykle ;) Pozdrawiam Cię gorąco i czytam dalej:)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podoba Ci się co piszę, lubisz spędzać czas przy moim blogu, daj mi o tym znać komentując. Dziękuję z całego serca.