Jak uratować 100 kotów - wysterylizuj jednego

wtorek, 26 listopada 2013

Haft cieniowany - Kalie - ostateczna odsłona

Witam wszystkich serdecznie. 
Jakże raduje się moje serce kiedy pojawiają się na moim młodym blogu nowe dusze. Bardzo gorąco was wszystkie witam. Jest mi niezmiernie miło kiedy mnie odwiedzacie. 
To dzięki wam mam motywację do pracy i doskonalenia swoich zdolności. Skończyłam też ostatni haft, czyli wspominane już wcześniej Kalie. Praca nad nimi sprawiała mi wielką radość i satysfakcję. Nie był to skomplikowany obraz ale pod koniec zabrakło mi zdrowia. Myślę, że gdybym była w dobrej formie efekt końcowy bardziej by mnie satysfakcjonował, ale myślę, że i tak wygląda dobrze. No w każdym razie mnie się podoba.

Oto moje kalie


I na prośbę Luny kilka zbliżeń





Mam nadzieję, że spełniłam oczekiwania czytelniczek. 
Kilka słów na temat wykonania:
Liście i kielich okwiatu są wykonane ściegiem płaskim podwójną nicią muliny i gdzieniegdzie pojedynczą wycieniowane. Łodygi wyszyłam sznureczkiem a kolbę w środku węzełkami. To była fantastyczna zabawa.
W swoich pracach uwielbiam improwizować. To przecież zabawa.
Wpadłam też na pomysł stworzenia kolekcji kwiatów wyszytych tą metodą, na tym samym materiale. Nie wiem co to za materiał, ale jest ciasno spleciony i nie rozciąga się, ale też dość trudno prasuje. Mam już przygotowany szkic kolejnej rośliny - przetacznika ożankowego. To śliczna mała roślinka rosnąca w naszych lasach i łąkach.
I na koniec mam prośbę. Bardzo bym chciała wziąć udział w Candy ale trzeba umieścić na swojej stronie baner informujący o zabawie, a ja nie wiem jak to zrobić. Próbowałam coś wykombinować ale nic z tego nie wyszło. Czy jakaś litościwa dusza wytłumaczy mi to łopatologicznie?
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru.
P.S
Też nie jestem stara - ucieszył mnie pierwszy w tym roku śnieg...

14 komentarzy:

  1. Śliczne kalie! Podziwiam! Ja jeszcze nigdy nie miałam styczności z haftem cieniowanym.. Teraz czekam z niecierpliwością na Twoją kolejną tego typu pracę;-)

    A jeśli chodzi o dodawanie banerka to ja robię to w ten sposób. Najpierw zapisuję u siebie na komputerze zdjęcie z danego bloga, które ma być tym banerkiem. Później na blogu w ustawieniach wybieram "Układ", tam klikam na "Dodaj gadżet", następnie wybieram z listy "Obraz" po czym otwiera mi się nowe okienko, w którym to pozostaje wypełnić wszystkie pola jak nazwę banerka, adres strony, gdzie link ma prowadzić i trzeba wybrać zapisane wcześniej zdjęcie z komputera (można też podać adres bezpośrednio z sieci bez zapisywania zdjęcia na komputerze ale mi nigdy to nie działało, więc wpierw zdjęcie ściągam). Po dodaniu gadżetu wystarczy już tylko ułożyć go w odpowiednim miejscu na stronie bloga i zapisać zmiany. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, właśnie tak zrobiłam. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Przepiękne:) Podziwiam Cię za wytrwałość i niezmierną dbałość o szczegóły:) widać, że każda niteczka jest dopracowana i przemyślana.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! Te zbliżenie,chyba czwarte, powala;) Precyzyjnie, równiutko, i te węzełki...Super!
    Czekam z niecierpliwością na następną roślinkę i pozdrawiam serdecznie;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kalia rewelacyjna! Pięknie wyszywasz, aż mi się zachciało wrócić do tego rodzaju haftu.:) Będę zaglądać i podziwiać twoje kolejne prace.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Agniesia bardzo ładnie ci wytłumaczyła, jak należy zamieszczać banerki, robię dokładnie tak samo.:))

      Usuń
  5. cudo :) nie mogę się napatrzeć :) czekam z niecierpliwością na kolejne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna praca - ciekawa jestem następnej:)Bardzo kibicuję wszystkim "haftującym inaczej";) niż krzyżyki

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały , coś wyjątkowego, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna kalia! Idealnie wykonana, cudo po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich zdolności . Dziękuję za powiększone zdjęcia, dzieki temu mogę się lepiej przyrzec Twojej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba Twoja praca :)
    Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja! Przepiękny haft! Dzięki za te zbliżenia, może się w końcu odważę i spróbuję tej pięknej techniki...

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj moja droga Kalie wyszły Tobie przecudnie jak wiemy
    haft płaski jest dość pracochłonny i ja uważam , że trudniejszy
    od XXX więc tym bardziej doceniam Twoje dzieło :)
    Ten pomysł z serią jest super więc czekamy na następne
    Cudne hafciki - pozDrawiaM ciepło i serdecznie :***

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podoba Ci się co piszę, lubisz spędzać czas przy moim blogu, daj mi o tym znać komentując. Dziękuję z całego serca.