Jak uratować 100 kotów - wysterylizuj jednego

czwartek, 30 stycznia 2014

Szare dźwięki serca strun

I stało się, to co miało się stać...
I zdarzyło się to
Czego bałam się bać.
A w szufladzie pełza kurz
Nie ma tam serotoniny już...

To co w duszy mojej pogmatwanej w ostatnich dniach szumi... 

Zrozumieć

Upadłeś Aniele – Tak ciężko Ci wstać.
Krwią lśniące pióra...
Krwią lśniące dłonie.
Purpurowa mgła spowija Twoją duszę.
Powieki opadły jak lęk
Co serca bicie urywa.

Zabrakło odwagi by Ci w oczy spojrzeć
Strach nie pozwolił by powziąć próbę
By tajemnicę Anielego serca zrozumie...
I pokochać.
A to takie proste...
Tak łatwe i za razem tak ważne.

Powstałeś Aniele – Nie spoglądasz za siebie;
Gniewem żarzy się serce.
Blizny zdobią duszę.
Wiatr nucie złe rady;
Deszcz zmywa krew.
Jej krople dzwonią echem we wspomnieniach.

Gdyby chcieli pojąć;
gdyby chcieli chcieć...
Zimno spływa łza.
Pokochać!
Tak niewiele...
A jednak tak ogromnie dużo.


Ja
 
Na mrocznych wspomnieniach
Wychowuję swoje sny.
Gdy kaleczą bólem prawdy
Słów brakuje by obronić
Żywą wciąż nadzieję.
Zachłyśnięta płoną wiarą
Nici płaczu, łez zaplatam.
Blask zgaszony nagłym zrywem
Umarł zabierając z sobą sekret,
Tajemnicę.
Niemy sygnał o radości.
Cisza...
Już na zawsze.


***

Czy umiesz się obejrzeć?
Czy potrafisz wychwycić?
Te nikłe dźwięki.
Czy ujmiesz w swe dłonie?
Co?
Duszę mą wyzwoloną.
Tak...
Ja umieram;
I tylko Ty o tym wiesz.

Chwilowo tylko na tyle mnie stać.
W sobotę bądź nawet jutro pokażę Kudłatego Wikinga. 

 

6 komentarzy:

  1. Wiersze piękne .. ale co sie stało!

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję serdecznie, choć nie wiem kogo straciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza moja myśl - odszedł ktoś bliski... Świetnie zebrane myśli, które nie koniecznie świadczą o śmierci. Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie prawdziwe... piękne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Smutne, ale jednocześnie piękne. Naprawdę masz talent do ubierania myśli i uczuć w słowa.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podoba Ci się co piszę, lubisz spędzać czas przy moim blogu, daj mi o tym znać komentując. Dziękuję z całego serca.