Jak uratować 100 kotów - wysterylizuj jednego

poniedziałek, 10 marca 2014

Proza życia

Smutek i żal w naszych sercach zagościł. A żałoba czarny swój całun na nasze dusze narzuciła. W dniach ostatnich odeszła od nas mama męża mojego. 
Zatem wierzę iż zrozumiecie, że nie mam głowy do niczego, komentarzy, postów i wszystkiego. Bardzo dziękuję za wasze miłe słowa, na razie nic nie wyszywam, kot nieco kurzem zaszedł... Ale chyba to zrozumiałe.  

 Zmierzch naszych dni zawsze kiedyś nadchodzi....
 Wszystko się rozmywa....
 Pozostaje puste miejsce...
 Było nas tak wiele....
A potem jesteśmy całkiem sami.
I pozostaje tylko mieć nadzieję
Że będzie się miało do kogo przytulić.

22 komentarze:

  1. Luna wyrazy głębokiego współczucia dla twojego męża i dla Ciebie. trzymajcie się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjmij wyrazy smutku i żalu dla Was obojga; trwaj przy Nim - ponad rok temu odszedł mój ojciec, mój mąż bardzo mi pomógł. Trzymajcie się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Wam współczuję,we wrześniu odszedł mój młodszy Brat i chociaż staram się żyć normalnie to jeszcze nie pogodziłam się z tym faktem.Przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana przyjmij i moje kondolencje.Utrata najbliższej osoby to straszny cios...Mi również dane było żegnać najpierw teściową a później mamę.Wspierajcie się z mężem wzajemnie i bądźcie po prostu razem-to niby nic takiego a jednak przynosi ukojenie. Ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Luna bardzo Wam współczuję, trzymajcie się.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromne wyrazy współczucia dla was obojga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem ,jedno tej pustki nic i nikt już nie zapełni , współczuję Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo współczuję, to jest straszne jak odchodzi ktoś bliski. Musicie sobie z tym dać radę i wspierać się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyrazy współczucia, Dana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Wam wspolczuje. Zycze Ci duzo sily zebys mogla byc skala dla meza bo on bardzo Cie teraz potrzebuje. Przytulam Cie mocno

    OdpowiedzUsuń
  11. Ściskam Cię mocno:) Czas może nie leczy ran, ale na pewno trochę je zabliźni.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi przykro - moje szczere kondolencje [*] [*] [*]
    Przytulam mocno !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mocno przytulam... Mój tato zmarł prawie 9 lat temu, a ja wciąż to przeżywam... Rozumiem i szczerze współczuję, trzymajcie się...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Wam współczuję, żałobę trzeba przeżyć i nie ma na to rady, jestem z Tobą..

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia! Trzymaj się Lunka

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo współczuję. Ale zdjęcia jak zwykle piękne i przypominają, że jednak coś po nas zostanie. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie smuć się, bo zasmucisz Mamę. Ona będzie szczęśliwa, widząc Wasze serca czyste, mocne, spokojne i radosne.To trudne, wiem. Ale trzeba się postarać. Dla Niej. Pozdrawiam serdecznie i wspieram :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podoba Ci się co piszę, lubisz spędzać czas przy moim blogu, daj mi o tym znać komentując. Dziękuję z całego serca.