Jak uratować 100 kotów - wysterylizuj jednego

poniedziałek, 31 marca 2014

Wszystko bez sensu

Witajcie.
Dziś straciłam wiarę w ludzi i w świat. W głowie mi się nie mieści, że można tak traktować innych i mówić o sobie, że się jest dobrym człowiekiem. Skandal i obraza przyzwoitości.
Jest mi źle po tym co nas z mężem spotkało i nie mam ochoty ani na wyszywanie, pisanie czy robienie czegokolwiek. Dziś krótko. Zdecydowałam się oprawić własnoręcznie dwa moje hafciki - kalie i rajskie ptaki. Problemem jest pomarszczony materiał ale teraz nie mam do tego głowy więc jest jak jest. Nie mają jeszcze swoich stałych miejsc. 
A prezentują się tak:


Nie wiem kiedy się pojawię, jak mi się poprawi.
Przydałaby się konsultacja z jakimś miłym prawnikiem - poważnie, jeśli któraś z was zna się na tych sprawach to proszę o kontakt.
Pozdrawiam.

17 komentarzy:

  1. Nie wiem, co Was spotkało, ale z doświadczenia wiem, że jeśli ktoś szuka prawnika, to nie jest zbyt przyjemnie :( ... Parę lat temu też dorobiłam się nerwicy i straciłam sporą sumkę na adwokata, a wszystko dzięki ... rodzinie. Ale nauczyłam się też nie brać wszystkiego do siebie, nie przejmować się ludzką podłością i odróżniać prawdziwych przyjaciół od tych. którzy tylko czegoś ode mnie potrzebują. Tak więc nie ma tego złego... Czasem życie daje nam takie lekcje, musimy tylko wyciągnąć z nich odpowiednie wnioski. Głowa do góry, nie wszyscy ludzie (na szczęście ! ) są tacy sami, nie trać w nich wiary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkała nas niesprawiedliwośc losu i próba wyłudzenia pieniędzy przez fundacje. Dziękuję za wsparcie te słowa, wiem, że nie wszyscy ludzie są tacy ale czasami człowiek opada z sił. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. przepiękne prace! Te rajskie ptaszki są boskie, czy mogę poprosić o wzór :3. Co do niesprawiedliwości, ostatnio też mam pecha ;/ do ludzi, jak nie koleżanka, która za dobre serce (bo poszukałam jej w Poznaniu mieszkania, bo uciekała od faceta który ją bił z małym dzieckiem) a ona z wdzięczności wplątała mnie w rozprawę rozwodową ;/ bez pytania bez niczego zostałam świadkiem ;/, to teraz też zostałam oszukana przez "dobrą osobę". Ale Lunka będzie dobrze też swojego czasu wylałam łzy, jechałam w pociągu na tą rozprawę i powiedziałam że nikomu, nikomu już nigdy nie pomogę, dasz radę! Obie damy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi Luna. Domyślam się że masz zmartwienie ale na prawników uważaj, odwiedź kilka kancelarii porozmawiaj , potem wybieraj "ofertę". Mnie zawodzili ci z polecania czy najlepsi a najwięcej udawało mi się uzyskać kiedy brałam sprawę w swoje ręce. Nie wiem czy w Twoim mieście jest coś takiego jak jakaś firma świadczące porady prawne, zazwyczaj koszt takiej porady to ok 50 - 100 zł , za dodatkową opłatą pomogą napisać pismo podpowiedzą co możesz zrobić , gdzie się skierować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale Cie rozumiem, też swego czasu zawiodłam się nawet na, według mnie przyjaciołach. Jednak nie ma tego złego - przyjaciele zostali przesiani przez sito, zostało paru, ale prawdziwych, a ja juz nie jestem tak ufna jak dawniej, wiem że liczyć mogę tylko na siebie.
    Przetraw to wszystko na chłodno, walcz i trzymaj się:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Luno ! nie trać wiary w ludzi , czasem spotykamy takich których trudno nazwać ludzmi , mam nadzieję ze szybko rozwiążesz swoje problemy i wrócisz do nas ... a obrazy piekne , głowa do góry , nie wszyscy są źli.Mocno Cie całuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba obrazy są śliczne. Niestety z prawnikami nie mam dobrych wspomnień, w efekcie sama musiałam załatwiać i biegać - dorobiłam się depresji, a sprawa skończyła się u komornika. Teraz już mam święty spokój i bardzo uważam na dobór ludzi w moim otoczeniu, przerobiłam lekcję na własnym grzbiecie. Trzymaj się Kochana i pamiętaj, że czasami jest dobrze się wygadać obcym. Czekam na Ciebie z powrotem. Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przykre, gdy inni ludzie okazują się podłymi bestiami. Ale nie poddawajcie się, będzie dobrze!
    Oba obrazki są cudowne, zwłaszcza te rajskie ptaki! Chyba się zakochałam. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Marysiu ... mam w pracy fajnego prawnika i mogę z nim pogadać o sprawie - są z Bielska, ale może coś doradzą :) jeśli chcesz - napisz na maila ....
    (swoją drogą parę lat temu uzbieraliśmy wspólnymi siłami kasę z 1% na rower specjalistyczny dla mojego brata, fajną sumę, ale przez nieuczciwą fundacjęm która pośredniczyła, brat raptem odzyskał 40%.... życie:)
    przytulam Kochana...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludzie potrafią być okropni:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Głowa do góry! Patrz, ile życzliwych osób wokół Ciebie:) Wyjątki zawsze się zdarzają, ale tylko po to, by potwierdzić regułę.
    Obrazy śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. A bo człowiek człowiekowi wilkiem jest. Ale Marysiu- na szczęście nie każdy. Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ludzie potrafią być okrutni, ale pamiętaj po burzy zawsze wychodzi słońce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te kali. Bardzo lubię te kwiaty. A jeżeli chodzi o przykrości to, jak mówiła pewna Pani Magister, "podłość ludzka nie zna granic". Choćby nie wiem co i nie wiem jak i to i tak takich sytuacji się nie uniknie. Głowa do góry.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne hafty. Powodzenia życzę, złe chwile mijają.Wiem o tym bo długo żyję i różne rzeczy spotkały mnie od ludzi.Dobre i złe. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mała będzie dobrze. Damy radę z tymi krwiopijcami, którzy tylko wyłudzają wszystko.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety, nie znam żadnego prawnika z Twoich okolic, ale jedną, łódzką kancelarię mogę Ci polecić, jeśli potrzebujesz - ale to już prywatnie na mailu. Nie poddawaj się, głowa do góry! Wiem, to banalne słowa, ale miałam okazję doświadczyć na własnej skórze jak to jest gdy przyjaciele oszukują Cię i okradają. Na szczęście wszystko z czasem mija i choć boli do dziś, zawsze jakoś uda się wyjść na prostą. :) Popatrz jakie piękne hafty tworzysz - może właśnie w wyszywaniu znajdziesz odskocznię i lekarstwo na smutki tego świata? Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podoba Ci się co piszę, lubisz spędzać czas przy moim blogu, daj mi o tym znać komentując. Dziękuję z całego serca.