Jak uratować 100 kotów - wysterylizuj jednego

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Moje malowanie - Marzenia w jesiennych liściach

Witam was bardzo serdecznie.
Niezmiernie mi przyjemnie po komentarzach do ostatniego postu. Tylu pochwał to chyba przez całe życie nie usłyszałam. DZIĘKUJĘ.
Cieszę się, że "Ciapek" tak przypadł wam do gustu.
Za oknem pada - jakby dawno nie padało. Z powodu pogody moja praca nieco stanęła. Ale postanowiłam ten wolny czas, który dzięki opadom uzyskałam wykorzystać na swoją twórczość. 
I tak w czasie ubiegłotygodniowej burzy i nawałnicy powstał szkic a w dni kolejne cały obraz. 

"Marzenie w jesiennych liściach czereśni"

 Tu na pierwszym zdjęciu kolory są najbardziej zbliżone do rzeczywistych.

Zbliżenie na pyszczek.
 I na nosek...
 Oraz na oczko.

Na koniec chciałam wszystkich pozdrowić i życzyć udanego tygodnia.

17 komentarzy:

  1. Wow! Cudny obraz!:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny jak żywy! Śliczny! :)) Moja Zuźka miała oczy w takim kolorze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow po raz wtóry. Jestem w szoku jak można tak realistycznie oddać sierść zwierzęcia!?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieto wielu talentów, to jest super :) Bardzo prawdziwy ten kociak, a oczy są niesamowite.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zskakujesz nas , ale pozytywnie , super kociak , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten obraz jest też uroczy, ten kotek figlarność ma w oczach:) No zdolna jesteś, bardzo zdolna!
    Ciekawe czy Ciapek nie zazdrości, że namalowałaś kolegę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No! Wspaniale!!!
    Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest:) Oby więcej takich:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest i te kolory! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! Och odrobinkę takiego talentu mieć :) to super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz talent- cudnie!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny obrazek! Masz wielki talent! Zapraszam na swojego bloga: www.kochamptaki.blogspot.com :) Może tak obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podoba Ci się co piszę, lubisz spędzać czas przy moim blogu, daj mi o tym znać komentując. Dziękuję z całego serca.