Jak uratować 100 kotów - wysterylizuj jednego

sobota, 12 lipca 2014

Królowe nocy Cz.2

Witam serdecznie moi drodzy.
Cieszę się, że nadal do mnie zaglądacie. To bardzo motywuje i zachęca do dalszego prowadzenia. 
Bardzo się raduje moje serducho, że moje ćmy przypadły wam do gustu. Ja jestem zachwycona ich nieuchwytnym pięknem. Dziś zaprezentuje wam drugą część mojej kolekcji. 
Zdjęcia są robione dwoma różnymi aparatami (lustrzanki) oraz różnymi obiektywami. 
Zapraszam do podziwiania.




Ta ćma to Fruczak gołąbek - często widać go wieczorem i nazywamy go polskim kolibrem



A to maleństwo to Zwójka - Szkodnik wielu drzew, ale jaki ładny.







To na razie wszystko co mam. Znaczy - z ciem bo mam jeszcze wiele innych owadów i nie tylko. 
Pozdrawiam.

12 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia! U mnie też jakaś królowa nocy rozgościła się na balkonie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku nawet nie wiedziałam że ćmy są takie ładne, super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz śliczne zdjęcia. Pozdrawiam, Dana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, ładne kadry a ta ćma koliber niesamowita, poproszę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego szkodniki? Nie przeszło mi na myśl by ćmy były szkodnikami. A polskie koliberki to kocham, moja mama ma na balkonie roślinę która je wabi, uwielbiam się wtedy godzinami gapić jak te maleństwa pracują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fotki ciem:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia:) Serdecznie pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakim obiektywem robisz zdjęcia tym ślicznotkom?

    OdpowiedzUsuń
  9. Furczak dla mnie jeszcze za szybki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudeńka :)) pozdrawiam ciepłlo :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te Twoje ćmy, fotografie z najwyższej półki.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podoba Ci się co piszę, lubisz spędzać czas przy moim blogu, daj mi o tym znać komentując. Dziękuję z całego serca.