Jak uratować 100 kotów - wysterylizuj jednego

poniedziałek, 7 lipca 2014

Piękno od zmierzchu do świtu cz. 1

Cześć moi kochani.
Dziś pragnę pokazać wam moją owadzią fascynację. Te owady są jak większość istot nocnych niemal mityczne. Pobudzają naszą wyobraźnię jak koty, sowy czy nietoperze. Mam tu na myśli motyle nocne czyli ćmy.
Gatunków ciem jest o wiele więcej niż motyli dziennych. Są z pozoru mniej atrakcyjne ale dla mnie są fascynujące. Mają często bardzo ciekawie wymalowane ciała i są kosmate. Wbrew pozorom wiele można spotkać i za dnia. Od kilku lat jak mam okazję to staram się sfotografować jakieś ćmy. Dziś chcę wam zaprezentować efekty tych sporadycznych łowów.













I jak wam się podobają moje ćmy?
Pokarzę wam inne jeszcze kiedy indziej. Pozdrawiam w te upały i cieszmy się latem - tak szybko przemija:)
Lady Savage - Dziękuję. 

17 komentarzy:

  1. I kto by pomyślał, że ćmy mogą być takie piękne i różnorodne. Super zdjęcia robisz, masz oko i przede wszystkim cierpliwość.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponujące zdjęcia pięknych nocnych stworzeń ! Podoba mi się piękność z długimi wąsami na zdjęciu nr 3 i piękność z białym futerkiem ze zdjęcia nr. 9.
    Fantastyczne zdjęcia ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjatkowe zdjecia tych nocnych motyli.Niesamowicie pięknie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre wyglądają jak dostojne królowe - płaszcz, futrzana etola. Cudowne. A ty masz wprawne oko i spostrzegawcza jesteś. Takie piękności wypatrzyłaś. Ślicznie dziękuję za ten pokaz i proszę o jeszcze. A lato niech się kończy, ja nie lubię..... jestem zimnolubna

    OdpowiedzUsuń
  5. no tego właśnie mi brakowało, po mojej ostatniej zdobyczy :)))) pięknie dziękuję i jak Ela proszę o jeszcze :)) pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne zdjęcia Kobieto Wielu Talentów. Pojawiasz się i znikasz ostatnimi czasy ale pozostawiasz po Sobie niesamowity ślad. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej ale rewelacyjne! Kocham Twoje zdjęcia, jest w nich coś magicznego! Najbardziej mi się podoba ta ciema co ma takie dekoracyjne plamki zielone :0) To teraz gąsienice :P palące fajki ;) pozdrawiam i całuję mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne :) Zazdroszczę tej z zielonym na skrzydełkach, która wygląda jak porośnięta mchem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, masz oko, trudno nieraz je wypatrzeć. Niektóre świetnie wtapiają się w otoczenie, są prawie niewidoczne na drzewach, na których siedzą. Ta zielona - rewelacja.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ciekawe okazy Tobie się trafiły:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe , sa naprawde piekne , to mój mąz pomógł mi odkryc ich piekno i nazwać motylami nocy , no w końcu ponoć nie gryzą.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! W życiu nie myślałam że ćmy są takie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre są rzeczywiście śliczne, ale jest kilka których bym nie pogłaskała, hehe. Jakim aparatem robisz zdjęcia? Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie tylko motyle są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ćmy takie sobie- nie bardzo do mnie przemawiają, ale na Twoich zdjęciach..... rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię ćmy, są niesamowite w swojej urodzie! Nie wiem dlaczego niektórzy się ich boją! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podoba Ci się co piszę, lubisz spędzać czas przy moim blogu, daj mi o tym znać komentując. Dziękuję z całego serca.