Jak uratować 100 kotów - wysterylizuj jednego

piątek, 8 sierpnia 2014

Moje kociaki

Hej hej...
Jakoś ostatnio wcześnie wstaję i tak mnie nachodzi aby coś napisać.
Wpierw wielkie dzięki za słowa odnośnie "rozwodu" z przyjaciółką. Super, że jesteście.
Dziś szybko bo do pracy lecę zaraz. 
Sprawozdanie z frontu - Moje kociaki mają się świetnie.
Mała rośnie jak na drożdżach i mimo, że tydzień temu przyplątała się do niej jakaś infekcja to nie straciła wigoru. Kilka zastrzyków i wróciła do formy. 

Śpi wszędzie gdzie się tylko da. Ale w nocy ma miejsce obok naszego łóżka i tam po ponad półgodzinnym "dziamdzianiu" kocyka zasypia. W dzień najczęściej na parapecie razem z Ciapkiem, który został przez nas nazwany "Okrągłym". Zdarza jej się również zdrzemnąć na niteczkach mamusi.

 Prawda, że słodki aniołek?
 No a Okrągły ma dla siebie całą kanapę... rozpieszczone kocisko.
Ich wzajemne stosunki uregulowały się, mała jakby mniej swojego wujka grubasa dręczy. Bawi się zabawkami i czasem jego ogonem. Ostatnio odkryła wodę lecącą cienkim ciurkiem z kranu i ten "sznurek" ją fascynuje. 
Pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia niedługo.

12 komentarzy:

  1. Z przyjemnością obejrzałam fotki! Na każdej jest jak aniołek, ale czwarta jest wyjątkowa!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie :) A zdjęcie na parapecie wymiata :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Koteczka cudna :-) Zdjęcia na parapecie superaśne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie wygląda:)Mam taką prośbę czy mogłabyś napisać wymiary dorosłego kota wys,szer i dł bez ogona?bo szukam a nie umiem dokładnej miary znaleść:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka maleńka kuleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama słodycz, tak je wziąć w rączki i się wtulić. Mała lubi się przytulać?

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, mój też taki słodki, jak śpi ;) Za to jak się obudzi, to wszędzie go pełno :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podoba Ci się co piszę, lubisz spędzać czas przy moim blogu, daj mi o tym znać komentując. Dziękuję z całego serca.