Jak uratować 100 kotów - wysterylizuj jednego

poniedziałek, 1 września 2014

Finał zabawy i kocie słodkości.

Witam. 
Dziś będzie krótko, bo zmęczona jestem i nie mam za nic weny. W weekend byliśmy na wsi i mam piękne zdjęcia, były grzyby, las i zwierzątka ale nie mam mocy żeby to wszystko poskładać do kupy i opublikować. Zatem proszę o cierpliwość. 
Natomiast dziś jako, że pierwszy wrzesień, ogłaszam wyniki mojej małej kociej zabawy dla przyjaciół. Jako, że to była kocia zabawa to wybierać laureata miały koty. 
Zadowolona jestem, bo zgłosiło się kilka osób i bardzo mi z tego powodu miło.
Pocięłam kartkę w paski i bezceremonialnie zgniotłam je w kulki. Następnie kulki wylądowały na dywanie przy moich jurorach. 
Jak widać Ciapek olał sprawę i oddał władzę w łapki Keiry. Wybrała pacając łapką kulkę.
Żeby mi z nią nie zwiała za kanapę co ma niestety w zwyczaju przytrzymałam palcem, a potem rozwinęłam.

Keira wybrała kulkę z numerem 2 - Weronika Mieczkowska. 
Weronisiu droga, zatem proszę Cię o adres na maila. Wyślę najszybciej jak się da książkę i kilka drobiazgów.
Wszystkim uczestnikom bardzo dziękuję. 
Na koniec jeszcze tylko pokarzę jak moje maleństwo słodko się zwija.
Pozdrawiam serdecznie i do następnego.

12 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję bardzo serdecznie zwyciężczyni, a kociaczki podrap ode mnie za uszkiem:)
    Grzybami to mnie kochana nie drażnij hehe, bo u mnie nie ma nawet muchomorów:(
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni :-)
    A maleństwo ślicznie śpi, sama słodycz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni!
    Cudnie zwinięte maleństwo. Kotki są urocze, takie cieplutkie:) Chętnie bym przygarnęła kota, myślę, że psy by go zaakceptowały, ale... Mam złe wspomnienia, bo zginął kotek pod kołami samochodu i nie tylko mój. Jakoś idą na kocie łowy nie w tę stronę co trzeba.
    p.s. Dopiero wracam na łono internetu po wakacyjnej przerwie:) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Weronice :) Kociatko umęczone swoją rolą, cudownie się spisało :) Pozdrawiam ciepluchno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Weroniki, mam nadzieję, że opisze książkę na swoim blogu. Kociaki masz superaśne, wymyziaj je ode mnie. Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocia jurorka spisała się na medal :) Słodka mała kuleczka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. słodziaki Kociaki!!! pozdrawiam ciepło Marysiu :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Weronice, choć nie powiem, zazdroszczę troszeczkę ;) Ale tak już jest, że ktoś musi wygrać a inny przegrać. Dziękuję za emocje i zabawę.
    Kuleczka śliczniutka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne to Twoje maleństwo.My mamy w tej chwili taki kociostan: 19, 18 i 7 lat już są z nami i najmłdsze ze stycznia, oczywiście znajda jak pozostale ( w styczniu mógł mieć ok. 6-7 m-cy). Serdecznie pozdrawiam Ciebie i Twoich bliskich tych na 2 nogach i tych na 4 łapkach.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podoba Ci się co piszę, lubisz spędzać czas przy moim blogu, daj mi o tym znać komentując. Dziękuję z całego serca.