Jak uratować 100 kotów - wysterylizuj jednego

poniedziałek, 2 marca 2015

Haft cieniowany płaski - Kot Norweski leśny - Kudłaty Wiking ukończony

TAK!!!
Udało mi się. Zajęło mi to ponad rok (miałam oczywiście kilkumiesięczne przerwy) ale w końcu mogę powiedzieć, że skończyłam Kota. 
Prace nad nim zaczęłam dokładnie 22 stycznie 2014 roku, a ostatni ścieg położyłam wczoraj - 01.03.2015r. 
Dobra, nie ma co gadać, czas pokazywać. 
W całości prezentuje się tak:

 Jeszcze nie prany, nie odkłaczany i nie prasowany, świeżutki i ciepły niczym chlebuś z pieca.
Kilka przybliżeń dla zainteresowanych.
Pyszczek
 Oczka:)

To tyle, nie mam weny na pisanie, nie jest to dobry dzień dziś. 
Teraz się zastanawiam nad kolejnym dużym projektem i w kropce jestem, ale to samo przyjdzie. 
Pozdrawiam i udanego tygodnia życzę.

32 komentarze:

  1. Ależ śliczności! Jestem pod wrażeniem oczu, są niesamowite - jakby patrzył tal prawdziwe :)
    Niesamowitą pracę wykonałaś, masz się czym chwalić! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie pewnie ten haft zajalby cale zycie, bez kilkumiesiecznych przerw.
    Dzielo sztuki! No no, brawo, Luna. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj! jaki on piękny wyszedł. Mój do pięt Twojemu nie dorasta. A te jego oczy... Ślicznota po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kiciuś :P ale w życiu bym takiego nie umiała

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja kocham norweskie leśne i syberyjskie! Przepiękny haft! Te kocie oczy pełne tajemnic... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny :) podziwiam precyzje i staranność wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Napracowałaś się przy tym kotku, ale jest śliczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczy jak szklane, wąsy aż drżą, kudełki dopracowane - mistrzyni jesteś co tu mówić i pisać. Kocur jak żywy

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę wspaniały! Wygląda prawie jak żywy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama nie wiem co napisać... taki jest piękny. Nic nie musisz pisać Marysiu. ten haft mówi sam za siebie :)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny!!!! ;) Podziwiam, ja jakoś nie mogę się zebrać do haftu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny! wspaniałe dzieło nie powstaje z dnia na dzień :)
    powodzenia w kolejnym projekcie!

    OdpowiedzUsuń
  13. 13 nasta jestem, jednak w samych superlatywach.
    Najbardziej podoba mi się światłocień na gałkach ocznych. Nigdy bym na to nie wpadłam.
    Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiekny. Az nie moge uwierzyc ze to rok minal :-). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojacie! Paduam na kulanka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest boski:) Podejrzewam, że na "żywo" prezentuje się jeszcze lepiej, bo lepiej widać cieniowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna praca! Wygląda jak tkany...idealny jest! Ciekawe co teraz będzie zaprzątać Twoją głowę?

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny !!! Jesteś mistrzynią !

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod ogromnym wrażeniem twojego kunsztu hafciarskiego. Przepiękny kot.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. GENIALNE!! TAK JAK OBSTAWIAŁAM, ŻE BĘDZIE BOSKI! pozdrawiam mooocno:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, wow i jeszcze raz wow! Od początku zapowiadał się rewelacyjnie, ale teraz jest po prostu BOSKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. CUDNY !!!!! Jestem pod wielkim wrażeniem !!!!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudo ! Mistrzowskie wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Boże jak żywy !!! Normalnie cudo :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Twój kiciuś jest jak żywy, pięknie wyszedł. Masz talent, zawsze podziwialam haft płaski, dla mnie to za trudne, pozdrawiam dawno nie widziana Lothluin

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyszło idealnie. Podziwiam i gratuluję ukończenia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. O.O oooooooooooooooooooooooo gdzieś poturlała mi się szczęka O.O Luno on jest niebiańsko piękny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem tylko na chwilkę ale po to by zobaczyć ukończonego kota...i powiem że robi niesamowite wrażenie ! możesz być z siebie dumna! i jak pisałam kiedyś Polacy nie gęsi i swój talent mają hi hi w tym przypadku zostałaś naszą reprezentantką w tej dziedzinie i teraz trzeba tylko Twoje imię rozsławić po świecie :) Luna możesz być z siebie dumna! kot jest przepiękny, buziaki przesyłam i ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny,a te oczy cudowne zrobiłaś.Każda niteczka idealnie się układa i
    jak dobrze dobrane kolory.Jestem zauroczona Twoim kotusiem.Gorąco pozdrawiam.


    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podoba Ci się co piszę, lubisz spędzać czas przy moim blogu, daj mi o tym znać komentując. Dziękuję z całego serca.