Jak uratować 100 kotów - wysterylizuj jednego

poniedziałek, 18 stycznia 2016

Haft cieniowany płaski - Żołna - Całość

Witam serdecznie.
Koniec ubiegłego roku i początek tego, intensywnie wypełniony miałam haftem. Po pierwsze siedziałam nad bieżnikiem dla przyjaciółki oraz nad żołną. No i dziś rano ułożyłam ostatni ścieg na gałązce. 
Jestem bardzo zadowolona z efektu i to zadowolenie zaowocowało nową energią - już zaczęłam nowy haft. Ale o tym następnym razem. 
Teraz pokażę efekt dwóch miesięcy dziobania przy kiepskim świetle. Ukończyłabym wcześniej, ale inne zobowiązanie nieco przesunęło finisz. Mam nadzieję, że i wam spodoba się mój kolorowy ptaszek. Pamiętajcie, że to moja pierwsza praca robiona jedną nitką. I że nie przerazi was istna orgia barw:)
 Tak prezentuje się całość. Niestety nijak nie da się oddać za pomocą aparatu tego jaki jest efekt ostateczny.

 Tu nieco bliżej... w naturze kolory na głowie nie są tak odmienne, są zdecydowanie bardziej podobne do siebie.
 Nie wiem czy widać dobrze oczko.

 A ty chciałam pokazać węzełki na gałązce. Nie miałam pomysłu na nią.
 No i jak oceniacie całość?
Pozdrawiam i spokojnego tygodnia życzę. 

52 komentarze:

  1. Boszszsz, Luna, coś przepięknego, trudno uwierzyć, że to haft, a nie rysunek! To oko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oko, kochana to mi o pół cylindra poleciało i łzawi, czekam na lepsze światło bo oślepnę:)

      Usuń
  2. Boska! Haft perfekcyjny po prostu, a żołna wygląda, jakby miała prawdziwe piórka. Mistrzowska praca.
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aneto, miło że mnie odwiedziłaś.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba, dziękuję gorąco.

      Usuń
  4. Ugięły się pode mną kolana. Wiedziałam, że będzie piękna, ale efekt końcowy oszołamia.
    Przecudowna i Hana ma rację - TE OKO. Patrzy i widać jak się rusza. Żołna jak żywa...
    Jesteś mistrzynią w malowaniu igłą. I już etraz wiem...kurs robimy, jestem pierwszym członkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i co ja mam napisać... Może tyle, że nie żadnym członkiem... tylko współorganizatorką bo ja poza machaniem igłą to się do niczego nie nadaję.

      Usuń
  5. Wspaniała żołna...kolory takie żywe, nasycone. Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie pomyślałam, że te kolory to chyba na przekór temu co za oknem... szaro i nawet śniegu nie ma.

      Usuń
  6. Marysiu, chylę czoła! Przepiękna, misterna, perfekcyjna praca!!! Kolory bardzo mi się podobają! Podziwiam jak można oddać tak dokładnie naturę... to oko to po prostu mistrzostwo, wydaje się że zaraz nim mrugnie.
    Czekam na następną pracę. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad następną pracą już siedzę, niedługo pokażę postępy. Bardzo się cieszę, że tak została przyjęta moja ptaszyna.

      Usuń
  7. Wspaniała! A te szczególiki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególiki właśnie wymagają najwięcej skupienia ale i dają frajdę:) Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Mistrzostwo świata !!!! Przepiękny ptaszek, ogromnie Cię podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, każde słowo wsparcia zachęca mnie do dalszego rozwoju i pracy.

      Usuń
  9. Pięknie! Kolorki idealnie przechodzą między sobą, perfekcyjne wykonanie :)Normalnie czapki z głów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się starałam właśnie żeby kolory się przenikały. cieszę się, że się udało.

      Usuń
  10. Piękny haft. Uciesz nasze oczy raz jeszcze i pokaż kolejne prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, już intensywnie pracuję nad nowym.

      Usuń
  11. Az trudno oderwac wzrok. Mistrzostwo swiata po prostu. Ptaszek jak zywy jestem pod ogromnym wrazeniem... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mistrzostw to jeszcze kawałek ale bardzo dziękuję za uznanie. Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Ależ ślicznota! Przy szukaniu czegoś trafiłam na żołny. Te egzotyczne są niesamowite. Twoja wygląda mi na żołnę obrożną.:)
    Co jakiś czas tu zaglądam, żeby się ponapawać.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe że to obrożna, jak znalazłam fotkę to wybrałam ją po kolorach a zapomniałam sprawdzić jaka to:) Cieszę się ogromnie że zaglądasz.

      Usuń
  13. Przecudny ptaszorek.
    Jest mięciutki jak z najdelikatniejszych piórek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z piórek to nie, ale z bawełenki jak najbardziej:)

      Usuń
  14. mistrzostwo świata... wspaniała ptaszyna... wszystko widać... każdy cień kolorku

    OdpowiedzUsuń
  15. O mamo! Jaka ona śliczna! Perfekcyjny haft i przepiękny!!! Gratuluję cierpliwości i zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cały czas się uczę i każda taka lekcja jest dla mnie przyjemnością.

      Usuń
  16. O rety, Marysiu... no mistrzostwo. Każde piórko, błysk w oku, chropowatośc kory na gałęzi... ideał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad tą korą to ja się głowiłam, co tu zrobić, żeby nie było tak nudno...

      Usuń
  17. Cudo!!! Oniemialam z zachwytu!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki orgii kolorów haft jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ten mniej barwny i krzykliwy nad którym siedzę obecnie tez będzie Ci się podobał.

      Usuń
  19. Jest boski i niesamowity- cieszę się, że za 3 dni jestem u Ciebie to będę mogła podziwiać to cudo osobiście i naocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie oddane szczegóły i kolorystyka-gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z trudem podnoszę szczękę z podłogi... niesamowite dzieło. Uwielbiam wszystko co kolorowe. Nie jestem w stanie sobie wyobrazić ile musiałaś się namachać igłą, by cieniutką nitką zapełnić tak duży obszar. Ptaszek jest cudny, widać wypukłość dzióbka i skrzydełek i ta gałązka pod łapkami, no coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, trochę pomachałam, ale fakt, nie mam pojęcia ile to godzin. Następny haft już liczę czasowo, tak orientacyjnie. Dzięuję za miłe zdanie. Pozdrawiam.

      Usuń
  22. Przepiękny!! Wygląda jak zrobiony na maszynie a nie ręcznie, tak idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz proszę, ale uważam, że żadna maszyna nie będzie wstanie spontanicznie poprowadzić nitki i zastąpić wyobraźni. Dziękuję za uznanie.

      Usuń
  23. Przepiękny haft, po prostu doskonały !!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Elu, Bardzo dziękuję. Pozdrawiam.

      Usuń
  24. Chylę czoło 😊cudnie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  25. Chylę czoło 😊cudnie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podoba Ci się co piszę, lubisz spędzać czas przy moim blogu, daj mi o tym znać komentując. Dziękuję z całego serca.