Jak uratować 100 kotów - wysterylizuj jednego

poniedziałek, 22 lutego 2016

Kocie opowieści - nowa zabawka z NaszeZoo.pl

Kilka tygodni temu dostałam maila, od miłej pani Mady ze sklepu internetowego NaszeZoo.pl, z propozycją współpracy. Współpraca ta miałby polegać na przetestowaniu produktu, wysłanego mi i opisaniu wrażeń na blogu. Stwierdziłam, że czemu nie. Oczywiście testerami miały być moje koty, nie ja. 
Paczka przyszła dokładnie w Dzień kota więc moje futra dostały akuratny prezent. Paczka była zaskakująco duża i lekka. Podświadomie oczekiwałam jakichś przysmaków, czy próbek nowych karm, a czekało mnie zaskoczenie. 
Do paczki dołączony był przemiły list skierowany do moich kotów. A w środku fantastyczna zabawka - Szalona ósemka. Bardzo się ucieszyłam, bo gdyby to były jakieś przysmaki to Keira nie miałaby z tego żadnej frajdy bo cały czas ma dietkę lekkostrawną. 
A tak...


Pierwszego wieczoru szalały za piłeczką przez ponad pół godziny, a to jak na moje koty bardzo długo, bo Antek jest nadaktywny, a Keira lękliwa. A tu szalały oba zgodnie i przypominało to trochę grę w piłkarzyki. 
Zdjęcia nie są w stanie oddać tej radości jaką wykazywały bo są statyczne, a zapewniam, że koty były bardzo aktywne. W sumie to właśnie mnie najbardziej cieszy, że Keira najlepiej się bawi. Piłeczka, która się turla po ósemce wydaje dość głośny dźwięk i to dodatkowo motywuje koty do polowania. 

 Jak widać zabawka jest całkiem duża ale bardzo lekka i uważam, że wykonana w bezpieczny dla kocich łapek sposób. Otwory są tak skonstruowane, że nie utknie ani łapka ani pyszczek, bo Antek oczywiście próbował gryźć nowy przedmiot w domu. Jest też jak wspominałam głośna przy aktywnej zabawie, zatem nie polecam zostawiać na noc bo może obudzić. 


Zabawka sprawiła na prawdę i kotom i nam wiele frajdy. Uważam też, że świetnie się sprawdzi przy kociakach, które mają więcej energii i chęci do zabawy. Nawet Ciapek, staruszek się ruszył i popychał piłeczkę, a to rzadkie u niego. 
Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z prezentu, dziękuję przedstawicielom sklepu NaszeZoo.pl za trafny wybór towaru do przetestowania. Moi testerzy wystawili bardzo wysoką ocenę i ja się do nich dołączam. Zabawka z powodzenie zajmie nawet kilka kotów na dłuższy czas. A sądzę, że jak nieco im już spowszednieje, to odrobina suchej karmy umieszczona wewnątrz, zachęci je z powrotem do zabawy. 
 Jestem mile zaskoczona trafnością prezentu i tym jak fajna jest ta zabawka, nie spodziewałam się. I jak patrzyłam na internecie to wcale nie jest jakaś specjalnie droga. 
Zatem jak ktoś ma kociaki albo i nawet znudzonego jednego kota to ta zabawka może go rozruszać. Polecam. 
Pozdrawiam serdecznie.  
 
 

16 komentarzy:

  1. Świetny prezent na Dzień Kota! I najważniejsze, że się podoba i spełnia swoją rolę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zabawka, ciekawa jestem czy moja wiecznie znudzona Miecia zajęła by się dłużej zabawą. Masz śliczne koty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta zabawka:) super, że kociaki są zajęte przez dłuższą chwilę :) Wygłaskaj je ode mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zabawka a testerzy dobrze się spisali-może by tak większość zabawek sprawdzać to nie było by rozczarowań po zakupie.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna zabawka naewt bym nie pomyślała że coś takiego może sprawić kotą tyle radości :) super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Ale zainteresowanie ze strony Twoich kotków budzi zabawka. Koty, inteligentne stworzenia, potrafią się cudnie bawić. Widać, że ta osemka sprawia im wiele przyjemności:) Bardzo trafny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz w życiu widzę takie ustrojstwo! :) Jest mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zabawka! A testerzy sprawdzili się super, brawa dla nich za profesjonalizm ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zabawka sprawiła Twoim kotom dużą radochę. Jest ona świetna. Dla swojego psa także robię w tym sklepie zakupy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super niespodzianka na Dzień Kota :D
    A najważniejsze że kotki zachwycone :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na prezent dla Twoich koteczków ! Widać że zabawka sprawiła im dużo radości !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiam sie też nad taką interaktywną zabawką. Frania nie lubi zabawek,jest taka "do środka",ale Bogusia roznosi energia,wszystko go ciekawi,wszędzie wetknie nosek. Muszę spróbować, pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna zabawka , widać , że kotki są zaciekawione a to najważniejsze , że zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale kapitalne! To się trafiło kotkom :) rozbawił mnie ten post bardzo :).

    OdpowiedzUsuń
  15. New Diet Taps into Pioneering Idea to Help Dieters Lose 23 Pounds within Only 21 Days!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podoba Ci się co piszę, lubisz spędzać czas przy moim blogu, daj mi o tym znać komentując. Dziękuję z całego serca.