Jak uratować 100 kotów - wysterylizuj jednego

środa, 17 lutego 2016

Kocie opowieści - Światowy dzień kota i miesiąc Antka

Luty to w tym roku miesiąc podwójnie koci. Po pierwsze dla tego, że w tym miesiącu obchodzimy święto kotów. Dnia dzisiejszego jest ŚWIATOWY DZIEŃ KOTA. 
A po drugie to jest to miesiąc Antka. Nasz Czarnuszek jest bohaterem lutego w kalendarzu Gosianki Zza moich drzwi oraz Hany z Pastelowego kurnika. 
 Prawda, że słodki z niego rozrabiaka. 
A teraz prezentuje się tak.


 Ale żeby nie było, że tylko Antek świętuje reszta kociaków też się pokaże:)



Na koniec opowiem wam zabawną historię sprzed kilku dni. Ponieważ Keira czasami ma lekkie nawroty swoich brzuszkowych rewolucji stale trzymam rękę na pulsie. I jak tylko zauważę wzmożone wymiotowanie zaczynam reagować. I w ubiegłym tygodniu zareagowałam wycieczką do Rossmanna po specjalne mięsne dania dla niemowląt. Nie jest tanie, ale jest bardzo delikatne i lekkostrawne więc kiedy Kicia ma gorszy czas kilka dni dostaje takie papu oraz leki i wszystko wraca do normy. 
Kiedy podeszłam do kasy pani się mnie pyta czy mam kartę "rosnę". Ja odpowiadam, że nie i że nie wiedziałam że coś takiego mają, a ona do mnie, że to kiedy maluszek coś tam... A ja jej na to że to nie dla dziecka, że to dla kota. 
Żebyście widzieli jej spojrzenie... Wymowne jak diabli. 
Cóż wolę wydać 20 zł na cztery słoiczki niż 40 u weterynarza. Zwłaszcza, że nic poza tym co robię mi nie poradzi bo dokładnie mnie już poinstruowano. 
Tak czy inaczej w moim Rossmannie jestem uznana za wariatkę kocią i nic sobie z tego nie robię. 
A wam życze samych dobrych chwil i zdrowych pupili.

33 komentarze:

  1. Prawdziwy model z Antka, pięknie się prezentuje w kalendarzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy jeszcze uchodził za grzecznego:) Przeszło mu:)

      Usuń
  2. I tak to jest kiedy ludzie (lub pani w Rossmannie) nie znają sytuacji i sami sobie w tych główkach historie układają :p I masz rację, nie ma się co takimi ludźmi przejmować. Na mnie nawet znajoma dziwnie spojrzała kiedy jej powiedziałam, że zamawiam karmę w internecie, bo łiskasem karmić kota nie będę:)

    Antek pięknie prezentuje się w kalendarzu, ale pozostałe kociaki również cudne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie, bo swiadomośc ludzi jest znikoma, a chęć do krytykowania ogromna.

      Usuń
  3. Kiedyś kupowałam w aptece butelkę ze smoczkiem chciałam dużą i nie ważne z jakim obrazkiem, wyobraź sobie zdziwienie farmaceuty gdy w końcu przyswoił, że to dla źrebaka :)moje koty chyba mają dziś prywatną imprezę bo wyjątkowo nie okupują drzwi wejściowych i nawet wołane na śniadanie przyszły w okrojonym składzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, to sie musial zdziwic i mial co opowiadac znajomym na imprezach.

      Usuń
  4. Antek, to "panisko" całą gębą :) Reszta też zasługuje na pochwałę. Panią się nie przejmuj, ktoś kto nie ma zwierzaka, nie rozumie czasami naszego postępowania. Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antek to kot, ktorego nie da sie pominąć czy zignorować. Ale milosci ma tyle co wielu ludzi nie jest wstanie z siebie wykrzesac.

      Usuń
  5. Lubie koty, ale moje psy nie bardzo się z nimi dogadują, więc nie mam żadnego, za to sąsiadka ma 2 czarne kotki i czasami robię im zdjęcia, bo sa równie piękne jak Twój. No właściwie to niby mam kota, szarego dachowca rezydującego w paszarni, ale on jest bardzie swój niż mój. Wiele dobrego Twoim kotom i wszystkim innym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot jest Twój na tyle, na ile Ci pozwoli :))))) Więc twój/swój kot, to całkiem normalne
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Tak to juz bywa, ze psy i koty czasem chodza obok siebie, ale czasem znajdzie się taki kot, co go psy nawet najostrzejsze nie przestraszą i jak będzie chcial to i tak sie przyssie do domostwa.

      Usuń
  6. Pięknie Antek wygląda w kalendarzu, prawdziwy model! Buziaki dla kociaków z okazji ich święta! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybuziakowane za wszystkie czasy zostały. Dziekujemy i wzajemnie.

      Usuń
  7. Antos cudowny i w kalendarzu i na pozostałych zdjęciach.
    Mizianki dla wszystkich ogonków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antek jest przystojnym kotem, tego mu nie mozna odebrać. Ale ma diabla za skora...

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog zapraszam do mnie : http://one-step-to-dark-side-of-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoim pięknotkom zdrowego, długiego życia życzę, a pani z Rossmana zakochania się w jakimś przepięknościowym kocurku. Wtedy to spojrzenie będzie pełne zrozumienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądre to sprawiedliwe Hano, dziekuje i wzajemnie.

      Usuń
  11. Piękne to zdjęcie z kalendarza ;) A minę pani sprzedawczyni bardzo bym chciała zobaczyć, musiała być niezła :D

    Mój tata ostatnio też miał dziwną minę, bo ciągle przygaduje, że chciałby mieć wnuka. I mówi, jak to koledzy w pracy ciągle się dopytują, czy już został dziadkiem, a on odpowiada, że jeszcze nie. Na co ja mówię do taty: "możesz śmiało kolegom mówić, że już jesteś dziadkiem! Ciągle powtarzam Witkowi, że jak przyjdzie dziadek naprawiać gniazdko, to ma być grzeczny i powstrzymać się od korzystania z kuwety, która stoi obok gniazdka".... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja na dzien dziadka i babci do rodzicow zadzwonilam zeby im powiedziec ze mnie kocóreczka i kosyneczki poprosily o złożenie zyczen rodzico czyli ich dziadkom:)

      Usuń
  12. minę ekspedientki mogę sobie tylko wyobrazić - z pewnością bezcenna ;) ;)

    a Hokus - cudowny i na kalendarzu i obecnie :)

    wszystkiego mruczącego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, Antek jest czarny i Hokus jest czarny ale to nie Hokus.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Antek wygląda jak prawdziwy celebryta, reszta koteczków też śliczna :)
    Z okazji święta życzę Twoim pupilom zdrowego i szczęśliwego życia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, dziekuję... pragne by były zdrowe, szczęśliwe i dlugo ze mna.

      Usuń
  14. Z okazji ich święta życzmy im zdrowia bo ja mam swojego pupilka ,bardzo mądry kot .A Antek Twój świetnie wygląda na kalendarzu,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem zdrowia, samych spokojnyh chwil niez sie wiedzie naszym pupilom.

      Usuń
  15. Fotogeniczny Antoś na tej fotce:)zyczę wszystkim kotkom zdrowia i ciepłego domu.Reszta kiciusiów też słodko na fotkach wyszła:0pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty zazwyczaj są fotogeniczne, psy z resztą też i inne zwierzęta, tylko ludźmi jest gorzej:)

      Usuń
  16. Ale z niego "gryzoń".:)))
    Cóż, ludzie są różni i mają swoje stereotypy...
    Ja kiedyś dałam sąsiadowi smoczki do butelek, dla źrebaka. I chyba butelkę też, nie pamiętam.
    Tyle że do słoiczków dla dzieci się kiedyś zraziłam. Córce robiłam te papki sama, ale przy synku chciałam pójść na łatwiznę i kupiłam słoiczek. To były pierwsze potrawy, powinny być wprowadzane czyste, bez dodatków, czyli samo jabłko, marchew itp. Czytam skład, a tam jakiś olej, sok winogronowy i jeszcze kilka innych rzeczy. I to ma być prosta potrawa! A jeżeli dziecko ma skłonności do alergii, to jak potem dojść od czego?
    Koteczce zdrowia życzę.:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych co ja kupiłam to jakieś same eko sprawy i nie można trzymać dłużej niz dobę po otwarciu, zresztą Kicia zajada się nimi obłędnie.

      Usuń
  17. Wyobrażam sobie jej minę xD. Jak się cieszę, że u kociaków wszystko w porządku, jakie szczęśliwe pupile :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podoba Ci się co piszę, lubisz spędzać czas przy moim blogu, daj mi o tym znać komentując. Dziękuję z całego serca.