Jak uratować 100 kotów - wysterylizuj jednego

środa, 13 kwietnia 2016

Trzy życzenia

Siedzimy ze Szparagiem w domu, każde robi swoje przy kompie i Szparag puścił dla poprawy nastroju regge. Nie jestem miłośniczką tej muzyki, ale czasem jej wesoły rytm świetnie wpływa na mój nastrój. A polskie teksty są czasami bardzo pozytywne. 
No i nagle dociera do mnie tekst piosenki:
"Gdybyłbym magiem i mógł spełnić Twoje trzy życzenia, 
Jaka byłaby Twa prośba, powiedz mi..."
To fragment refrenu i mocno przykuł moją uwagę skupioną na odchwaszczaniu trawnika. 
Zatem, moje trzy życzenia...

1 - Żeby definitywnie już na zawsze zakończyły się wszystkie konflikty zbrojne na naszej planecie, a pieniądze z biznesu zbrojnego szły na nowe, przyjazne ludziom i naturze technologie.
2 - Aby wszelka działalność ludzka przestała szkodzić i niszczyć środowisko naturalne i zwierzęta wszelkie. 
3 - Żeby zniknęły wszelkie nowotwory. 

Wiem, że to trudne i każde takie życzenie ma daleko idące konsekwencje ale.... Jakoś nie przyszło mi do głowy, że chcę być piękna, zdrowa i bogata.

A w sumie to te trzy życzenia (może poza ostatnim) można by ująć w jednym - Żeby ludzie odnaleźli w sercach dobro i szczęście i miłość. 
A jakie byłyby wasze trzy życzenia. 
Pozdrawiam wiosennie.

8 komentarzy:

  1. Jakie piękne przesłanieod Ciebie popłynęło :) Masz złote serce!!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopisuję się. To są bardzo dobre życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje życzenia są wspaniałe i takie ludzkie. Masz rację gdyby było więcej dobra, wyrozumiałości i miłości do innych, nie byłoby konfliktów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podpisuje się wszystkimi łapkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj zgadzam się bardzo! Zwłaszcza jakoś temat nowotworowy ostatnio mnie prześladuje, znajoma zmarła na raka płuc mając zaledwie 30 lat...w głowie się nie mieści.....

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafione w dziesiątkę życzenia-a nowotwory sami sobie jesteśmy winni-wprowadziliśmy chemię do pokarmów i wszystkiego co nas otacza.I mimo,że się wszędzie trąbi że to przez to to i tak nikt tego nie chce zmienić....

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałabym tylko jedno życzenie, żebyśmy nikomu, ani niczemu nie mogli robić krzywdy, jakiejkolwiek.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podoba Ci się co piszę, lubisz spędzać czas przy moim blogu, daj mi o tym znać komentując. Dziękuję z całego serca.