Jak uratować 100 kotów - wysterylizuj jednego

sobota, 23 lipca 2016

Haft cieniowany - serwetka z kaliami

Witajcie. 
Ostatnio pokazywałam bieżniki wykonane techniką Richelieu, ale to nie znaczy, że nic nie robię w hafcie cieniowanym. Kilka razy zabierałam się za różne wzory ale coś mnie rozpraszało i nie mogłam ich kontynuować. W końcu przed którymś w dłuższych wyjazdów do rodziców, spontanicznie na serwetce od Eli z bloga:  https://elau66wr.blogspot.com/  narysowałam wzór. 
Po zastanowieniu doszłam do wniosku że jest za duży ale jak zaczęłam go wyszywać to szkoda mi było pruć, więc będzie duży i zobaczymy co z tego wyjdzie. 

 
Tamborek ma 28 cm średnicy więc możecie sobie wyobrazić, że to nie jest mały wzór. 
 
 
Zaczęłam wyszywać od jagódek, których tworzenie sprawiło mi autentyczną przyjemność. A i efekt końcowy bardzo mi się spodobał. 
 
 
Następnie przeszłam do jednego z trzech "kwiatów", bo to z botanicznego pónktu widzenia kwiaty jako takie nie są, ale kto by na to zwracał uwagę. Zaczęłam od białej nici. Wyszywam pojedynczą nicią muliny Madeira mieszaną z Ariadną. Drugi rząd to jasna różowa. Kieruję się do środka, do kolby:)
 
 
Jagódki w zbliżeniu. 
 
 
 Tu mamy już przeskok, bo nie robiłam zdjęć, nie wiem czemu, może po prostu zapomniałam. No ale widać, że nie jest to haft tak precyzyjny i dokładny jak w przypadku żołny. Ale też z założenia nie miał być taki. Robię go by nie wypaść z formy i może nieco poprawić technikę. A przy okazji na prawdę miło mi się go wyszywa bez nadzorowania się fotografią. Czysty spontan.
 
A na koniec zobaczcie jaki fajny balsam do ust dostałam w naszym popularnym dyskoncie z owadem w kropki w logo. Dla fanów kotów - pierwsza klasa. 
 

 
 

21 komentarzy:

  1. Gratuluję talentu. A raczej talentów-i do fotografowania i do wyszywania. Ja nie mam takich zdolności, ani cierpliwości, więc podziwiam takie osoby. Pozdrawiam!:)

    zapraszam do mnie
    uwiecznij-chwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i za miłe słowa. pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
    2. dodalam do obserwowanych,pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetne są te kalie...ależ trzeba być dokładnym...
    Extra balsam :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, że fajny... kupiłam dla opakowania. A za uznanie dla kalji dziękuję.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki, zobaczymy jak to wyjdzie kiedy skończę:)

      Usuń
  4. Luna-malutka. Maria-Precyzja :)
    Marysiu, kalie już zapowiadają się prześliczne. Bez nadzoru foto robi się zdecydowanie przyjemniej :)
    U mnie Majek zdrów jak ryba. Z pozostałymi ostatnio nie wychodze od weta, ech, zycie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Majek ma się dobrze.

      Usuń
  5. Ja tu się zachwycam haftem, a tu nagle... pac po nosie balsamem.:))) Ale trzeba przyznać, że jeszcze nie widziałam takiego opakowania.:) Bardzo lubię patrzeć na Twoje hafty.:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale jest taki fajny, że musiałam pokazać.

      Usuń
  6. Gratuluję cierpliwości :))) Pięknie, tak równiutko, dokładnie... kurcze... Podziwiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo, nie zbyt równo co prawda ale to nie dla mnie znaczenia.

      Usuń
  7. Piękna serwetka ! Czekam na efekt końcowy !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, nie wiem kiedy ten efekt będzie:)

      Usuń
  8. Twój haft jest mi bardzo znajomy,jak bylam młodsza i oczy sprawniejsze ,takim haftem robilam obrazy,to bardzo pracochłonne .Pozdrawiam gorąco .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie martwi,że czasami moje oczy są zbyt zmęczone bym mogła wyszywać.

      Usuń
  9. Serduszko zaglądnęłam i uciekłam z braku.... weny.
    wracam, bo musze napisać, że dla mnie jesteś mistrzynią haftu tego pięknego
    i nie ma jego bez ciebie
    ucz nas, pokazuj się i działaj dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie tłumacz się, wiem, że masz mnóstwo pracy a jej efekty już niebawem będę podziwiać.

      Usuń

Jeżeli podoba Ci się co piszę, lubisz spędzać czas przy moim blogu, daj mi o tym znać komentując. Dziękuję z całego serca.