Jak uratować 100 kotów - wysterylizuj jednego

czwartek, 14 lipca 2016

U bram raju

Nie będę się rozpisywać. 
Byłam w najpiękniejszym miejscu na Ziemi i sądzę, że nawet Nowa Zelandia nie zachwyciłaby mnie bardziej. 
Tego się nie da opisać słowami. I niestety żadne zdjęcie też nie odda tego piękna, niemal pozazmysłowego. 







Kilkanaście kaskadowych jezior różnej wielkości.


 Woda o odcieniach szmaragdu i szafiru, krystalicznie czysta i pełna życia.




Dziesiątki wodospadów, małych i wielkich. Woda przesączająca się każda szczeliną.







Zalesione góry pełne niedźwiedzi i rysi. Bogate w ptaki i gady.




 
 Tak, to Park Narodowy Jezior Plitwickich - dla mnie to Bramy Raju. Chorwacja. 
O innych aspektach nie będę pisać, bo wielu Polaków było w tym pięknym kraju. My z mężem się zakochaliśmy. Jeszcze wrócimy, do Jezior, jesienią na ferie barw.

 


 

20 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Mają swoje miejsce w moim sercu, bo to tu były kręcone filmy "Winetou", moja podstawówkowa miłość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapiera dech w piersiach ! Na żywo to dopiero musi być widok ! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Stworzylaś dla nas wspaniałą wycieczkę a wszystko z pomocą Twoich fotek pozdrawiam.,cudowne miejsce te wodospady,krajobrazy ,

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudo...A i zdjęcia przepiękne...

    OdpowiedzUsuń
  5. O rety, jak pięknie! Kolor wody jest boski, ach tak sobie popływać :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Raj na ziemi. Więcej nie da się wyrazić słowami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękne widoki.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, to raj na ziemi !!!! Dziękuję za wspaniałą wirtualną podróż po raju !!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafnie to określiłaś. Pięknie tam.:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne widoczki a te wodospady ech bajka.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne widoki.Przeslicze wodospady.Urocze miejsce.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki Marysiu, że podzieliłaś się swoimi wakacjami! Faktycznie cudowne widoki. Dzięki Tobie poznałam Chorwację od innej strony. Wygląda na to, że urlop udany.

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie Marysiu.... marzę żeby tam pojechać - morze również jesienią?? kto wie ?:)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wcale się nie dziwię, że byłaś zachwycona tym miejscem. Ja też to przeżyłam będąc tam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Opad szczeny. Nie byłam tam nigdy. Ale czuję, że jak dzieci podrosną to będzie obowiązkowa wycieczka!
    Na pewno naładowałaś baterie w takim miejscu :) Uściski Marysiu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Już po pierwszym zdjęciu wiedziałam;) Cudowne miejsce!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. byłam, widziałam, potwierdzam cudownie

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podoba Ci się co piszę, lubisz spędzać czas przy moim blogu, daj mi o tym znać komentując. Dziękuję z całego serca.