Jak uratować 100 kotów - wysterylizuj jednego

sobota, 22 października 2016

Zakopałam się i znikłam

Witajcie moi mili. 
Jak łatwo zauważyć, częstotliwość pojawiania się postów na blogu ostatnio spadła, rzekłabym wręcz, że dramatycznie spadła. 
Nie chcę się tu teraz tłumaczyć brakiem czasu, problemami czy innymi zawirowaniami. 
Pragnę was tylko prosić o wyrozumiałość. 
Nie chcę pisać dla samego pisania, bo zaraz wyczujecie, że wpisy są wymuszone, ja nie umiem się zmuszać, nic dobrego z tego nie wychodzi. 
Pogoda jaka jest to widać, do spacerów nie zachęca, przynajmniej mnie, do robienia zdjęć tym bardziej. Do wyszywania motywacji coś ostatnio brak.
Lenia mam i jak z pracy wracam to po zjedzeniu czegoś dobrego najchętniej zakopuję się w kołderkę z jakąś fajną książką. Dobrze mi z tym. Nadrabiam zaległości czytelnicze, a jak wiadomo czytanie odrealnia tak, że się nie wie która to godzina i jaki dzień... Zwłaszcza dobre książki tak mają.
Zatem, liczę na wyrozumiałość i wierzę, iż niedługo się otrząsnę z tej jesiennej drętwoty.
Pozdrawiam was najserdeczniej.

 

21 komentarzy:

  1. W takie smętne dni odpoczynek pod kołderką jak najbardziej wskazany :)
    Dziękuję za miłe słowa o mojej biednej sierpówce !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sierpówki uwielbiam, są słodkie a takie kolorki to nic dobrego dla mich.

      Usuń
  2. Bardzo Cię rozumiem, też tak mam. Zatem nie dajmy się jesieni i ładujmy akumulatorki jak się da.:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zamierzam się jakoś zebrać ale słabo mi idzie.

      Usuń
  3. Jesień to najlepsza pora na czytanie. W żadnym razie sie z tego nie otrząsaj. To jedna z najfajniejszych rzeczy jakie człowiek może robić. Jak wyjdzie słońce zrób sobie kilka małych przerw, chwyć aparat i już.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak super, że mnie ktoś rozumie... Wspaniałe uczucie.

      Usuń
  4. Pisze się wtedy, kiedy ma się ochotę, nie należy się zmuszać ;) Ja do robótek ostatnio też mam lenia, wolę czytać i jeść słodkie, co dobrze się nie skończy...ale tak mam na jesień ;) Przez lato kupiłam kilka książek, wreszcie jest czas na czytanie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko mnie to dopadło. Też się opycham pysznościami, zbieram zapasy na zimę. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Kochana, ja tak miałam chwilę temu, najpierw problem z nadgarstkiem, a później brak weny. Na szczęście teraz powoli mi wraca:) A cóż takiego wciągającego czytasz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A różne takie, trochę polskiej klasyki Chmielewskiej, trochę innych babskich opowiastek.

      Usuń
  6. A ja mam za dużo problemów , aby pisać....
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przejmuj się, każda z Nas chyba tak ma czasami. Czasem jest tak, że w ogóle nie wstawałabym z łóżka ale się nie da... Życzę miłego leniuchowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dokładnie tak samo. Miłego czytania książek (to jedno z najulubieńszych moich zajęć, po fotografii, rzecz jasna).

    OdpowiedzUsuń
  9. Luna, jest jesień. Wszystkie Jeżyki, Myszki, nornice Itp. zakupują się w liściach i w norkach. Wiesz, czasami sama chciałabym się tak zakopać pod stertą kolorowych liści i przespać całą zimę. Niestety nie mogę. Wierzę, że już niedługo braknie Ci książek do czytania i szybciutko chwycisz za haftowanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkowicie rozumiem, bo sama to przeżywam :) Ale co zrobić. Jak to mawiają mądre głowy na wszystko w życiu jest pora :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja także nie lubię pisać ot tak sobie. Muszę mieć coś do przekazania. Nie dziwie się, że kołderka i książeczka biorą górę:) Też tak lubię.
    Pozdrowienia serdeczne zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. i rób to czego teraz potrzebujesz najbardziej Marysiu :) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poczekamy:)ja jestem ciekawa jak Twoje rozrabiaki się mają bo dawno nic nie pisałaś:)pozdrwaim

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podoba Ci się co piszę, lubisz spędzać czas przy moim blogu, daj mi o tym znać komentując. Dziękuję z całego serca.