Jak uratować 100 kotów - wysterylizuj jednego

niedziela, 22 stycznia 2017

Haft cieniowany - wiosenna sikoreczka

 Witajcie... Oj, mam świadomość, że zaniedbałam bloga i to karygodnie. No ale cóż poradzić kiedy weny na pisanie brak.
Postanowiłam się jednak zmobilizować, jako, że są tematy. Bo i nowe zdjęcia i nowy drapak i nowy haft i, co akurat smutne, zbliżający się zabieg chirurgiczny Ciapka.
Ale dziś będzie o haftach, bo mam już zdjęcia na dysku, co ułatwia sprawę. A zatem, od 23.12.16 wyszywam małego ptaszka - sikorkę modra. Tak wiem, już jedną mam na sumieniu, może dla tego ponownie się na nią zabrałam. No i też dla tego, że aby poćwiczyć rysowanie kredkami, naskrobałam właśnie tęże ptaszynę. I mąż stwierdził, że ładna ale wyhaftowana byłaby ładniejsza... Zatem cóż było zrobić, przeniosłam wzór z kartki na materiał i do dzieła.
I wiecie co? Mąż miał rację:) Zdjęcia są sprzed kilki dni więc obecnie wyszyte jest o wiele więcej.
No a jak już o rysowaniu mowa to popełniłam jakiś czas temu swoje pierwsze "dzieło" pastelami suchymi w kredce. 
Lis na śniegu
Dziękuję wszystkim zaglądającym i pozdrawiam serdecznie.





36 komentarzy:

  1. Piękna ptaszyna powstaje. Lis jak żywy, podziwiam talent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi słyszeć takie słowa.

      Usuń
  2. I ptaszek i lisek zachwyca !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że jak go skończę to będzie równie zachwycał.

      Usuń
  3. Czekam na efekt końcowy haftu, ale i na obecnym etapie mi się podoba. Lisek super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt końcowy już jest niemal dopełniony. Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  4. Z Ciapusiem na pewno będzie wszystko ok. Pokaż jeszcze namalowaną sikorkę do porównania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że pokażę rysunek... Jak tylko skończę swój haft dodam do porównania obrazek.

      Usuń
  5. Haft jak zawsze zachwyca, ale pokaż też rysunkowy pierwowzór.
    Lisek wyszedł Ci bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że pokaże obrazek, jak skończę haft. Zaprezentuję oba.

      Usuń
  6. Jestem pod wrażeniem Twoich prac. Sikorka jest wprost urocza, a lis wygląda jak żywy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie opinie, dziękuję.

      Usuń
  7. Uwielbiam haft cieniowany w Twoim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jakże to fajnie jest, kiedy ktoś pisze do mnie takie słowa. Dziękuję.

      Usuń
  8. Jakie piękne! Zarówno sikorka, jak i lisek! Wspaniałe prace, bardzo mi się podobają. Czekam na zdjęcie dokończonej sikorki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sikorka już niemal ukończona. Dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  9. Slicze prace. jestes bardzo uzdolnioną osobą:) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pawanno, bardzo dziękuję za te słowa, jest mi niezmiernie miło.

      Usuń
  10. Urzekający jest ten lisek, prawie jak żywy:-)
    Sikorka będzie równie wspaniała jak inne Twoje hafty:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że lis się podoba, a sikorkę to będziemy podziwiali jak ukończę:) Dziękuję.

      Usuń
  11. Nie dość, że masz talent do haftu, to jeszcze takie cudne rysunki tworzysz. Kobita wielu talentów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewitko, wiesz bo to jest tak u mnie, że najpierw był rysunek, potem malowanie a w końcu trafiłam na haft cieniowany i wsiąkłam. Sądzę, że jedno wynika z drugiego.

      Usuń
  12. piękne prace :) Uwielbiam lisy :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam lisy, kiedyś na pewno popełnię taki haft:)Dzięukję.

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Całusy dla kociaków.

      Usuń
  14. Sikorek w takim wydaniu nigdy za wiele.:) A modraszki to moje ulubione.:)
    Lisek taki puszysty, że by się chciało pogłaskać.:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, może to dla tego, że one mają takie kolorki i są tak zadziorne jednocześnie słodkie.

      Usuń
  15. Luna! Jesteś Rajskim Ptakiem! Tyle talentów! :)Przepiękny rysunek. Pokazuj więcej.
    A sikorka- coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na prawdę to jest jeden talent, tylko narzędzie pracy inne. Ale bardzo dziękuję za takie słowa.

      Usuń
  16. Sikoreczka przepiękna, a lis to mój idol!! Ale wycmokałabym z miłości tego liska :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że lisy na całym swoim ciele śmierdzą bo mają wszędzie gruczoły... Ale dzięki za miłe słowa i uznanie.

      Usuń
  17. Lisek piekny a sikora też zapowiada się super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko żałuję, że nadal nie mam lisa w kolekcji fotograficznej, to se chociaż narysuję:)

      Usuń

Jeżeli podoba Ci się co piszę, lubisz spędzać czas przy moim blogu, daj mi o tym znać komentując. Dziękuję z całego serca.