Jak uratować 100 kotów - wysterylizuj jednego

czwartek, 13 kwietnia 2017

Kocie opowieći - nowy drapak

Zatem tak, jestem kocim personelem od 12 lat i od tego tuzina lat nie dałam moim kotom prawdziwego drzewka do zabawy, tylko jakieś takie małe coś co se mogły jedynie poskubać pazurem. A jak Antek zaczął szaleć po szafach i innych meblach, to zakorzeniła się w naszych głowach myśl, że można by tym futrom sprawić taki duży drapak. I tak, w połowie stycznia, na urodziny Szparag się zapytuje mnie, co też pragnęłabym otrzymać. No pragnęłabym otrzymać drapak. No ale jak to? Drapak jest dla kotów, a to Ty masz otrzymać. No tak to, że chcę podziwiać jak moje koty się na drapaku bawią. 
No i stanęło na drapaku. Zatem szybkie wyszukanie na Alle...niby tanio i jest. Kolor wybrany, wysokość odpowiednia, czekamy.
No i przyszedł, dość szybko (na pewno szybciej niż mój nowy telefon, który płynął z Szanghaju ponad miesiąc i jeszcze czekał na opłacenie podatku celnego).
Zatem drapak przyszedł i instrukcja do skręcenia elementów też... Tę jakże męską robotę pozostawiłam Szparagowi... Trochę było z tym zabawy ale się udało i nowa zabawka dla kocięciów została umieszczona w czekającym na nią kącie.
Nie trzeba było długo czekać na pierwszego zainteresowanego.


 Szybciutko zagnieździł się w pierwszym koszyczku. Oczywiście po wcześniejszym dokładnym przebadaniu każdego centymetra.
Obawiałam się, że rozmiar i nagłość pojawienia się tego sporego "czegoś" spłoszy Keirę, ale nawet nie mrugnęła jak zaczęła ostrzyć pazurki. I korzystać z zawieszonych kulek.




 Do dziś to właśnie ona jest największą fanką drzewka, skacze, drapie, świruje i śpi w koszyczkach. Szparag nazwał ją "Księżniczka z koszyczka". 
Ale nawet książę Ciapek się zainteresował budowlą i nas zaskoczył dostając się jako pierwszy na sam szczyt.


 Tak, muszę przyznać, że moim kotom potrzebny był taki plac zabaw. Doskonale wiedzą jak z niego korzystać. Polecam każdemu wielbicielowi kotów. Może się wydawać, że to wielkie i małym mieszkaniu nie ma jak, ale miejsce zawsze się wygospodaruje, a dla kota to komfort psychiczny, że może sobie wysoko posiedzieć. A i dodam, że drapak kosztował ok 260 zł z przesyłką.

18 komentarzy:

  1. Fantastyczny ten drapak a i cena niesamowita.
    Moje koty są wychodzące, ale dla domowych to piękny prezent.
    i jakie to duże, fajny plac zabaw...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje futra są niestety stricte domowe bo nie mają gdzie wyjść, zatem najlepsze co mogłam to właśnie ten drapak i siatki w oknach.

      Usuń
  2. Świetny drapak - sama radość obserwować koty, które się bawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to co one wyrabiają czasami, jak się wspinają w dziwnych pozach, ubaw i radość po pachy.

      Usuń
  3. Uwielbiam widok kotów stojących na dwóch łapkach z takim wypukłym brzuszkiem :) Zawsze mnie to rozbraja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo one są wtedy takie pokraczne i zabawne.

      Usuń
  4. Super drapak i cena !
    Świetny prezent sobie wymyśliłaś :-)))
    Widać że koty uszczęśliwione i Pańcia też :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz nie wyobrażam sobie, co one by robiły bez tego drapaka.

      Usuń
  5. Fantastyczny a po kotach widać, że prezent trafiony :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trafiony trafiony, bardzo się cieszę, że zdecydowałam się na ten krok.

      Usuń
  6. Świetny prezent dla futer. Czy zdradzisz tajemnicę,gdzie go nabyłas?.
    Moje stadko liczy sobie w tej chwili trzy ogonki i przydaloby sie cos takiego. Cena rewelacyjna! Wesołych świat zyczymy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wiem tylko że to któraś z licytacji na Allegro. Dużo ich jest. Polecam, on świetnie rozładowuje energię kotów.

      Usuń
  7. Ale mają radochę! Świetny zakup!
    Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie. Radochę mają i one i my, bo czasem te szaleństwa i dźwięki są lepsze niż niejedna komedia.

      Usuń
  8. Ale wypasiony ten drapak!!!!! Cena fajna, jak na taki duży mebel ;) Musisz częściej pokazywać swoje kociaste ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że podobnie duży model w sklepie sieciowym stacjonarnym w jednej z naszych galerii handlowych kosztowała nieco ponad 1000 zł. Co to znaczy marża i logo producenta.

      Usuń
  9. Z okazji własnych urodzin chcieć prezentu dla swoich zwierząt... Znam to ;).

    Drapak bardzo ładnie prezentuje się w mieszkaniu, a co najważniejsze pupile mają radochę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, radochę mają ogromną. i cieszy mnie to najbardziej.

      Usuń

Jeżeli podoba Ci się co piszę, lubisz spędzać czas przy moim blogu, daj mi o tym znać komentując. Dziękuję z całego serca.