Jak uratować 100 kotów - wysterylizuj jednego

sobota, 13 maja 2017

Haft cieniowany płaski - Tygrys bengalski - Finisz

Co tu dużo mówić, tytuł przecież sam za siebie wszytko tłumaczy. 
Tak, ukończyłam w końcu Tygrysa, nawet już kilka tygodni temu... ale nie miałam okazji pokazać go. 
Zrobię To zatem teraz. 

 Nie prany, nie prasowany, nadal na tamborku tkwi i czeka na natchnienie co do oprawienia. Jak się natchnienie pojawi to przedstawię ładniejsze zdjęcie, wykonane lepszym aparatem, nieco zbliżeń może...
Na razie będzie taki. Dla mnie ważne, że w końcu jest ukończony i mogę się skupić na innych wzorach. A niebawem przedstawię naszego najmniejszego Polskiego gryzonia - badylarkę.
Dla ciekawych - haft wykonany Ariadną, na materiale nieznanego pochodzenia. Wyszywany pojedynczą nicią muliny, wzór wykonałam osobiście na podstawie zdjęcia z internetu. 
Miłego Weekendu.

23 komentarze:

  1. Czekałam bardzo na ten wpis...
    Marysia, dech zapiera - jest tak piękny. To co masz w paluszkach to sie nazywa mega talent. Jestem zachwycona i oczarowana. Wyeksponuj go należycie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki haft, to cudo. Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wielgachny talent...podziwiam i gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz nieprawdopodobną cierpliwość. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Marysiu, niesamowity jest. Im dłużej na niego patrzę, tym bardziej mam wrażenie, że zaraz mrugnie oczami...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojacie, mowę mi odjęło!

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle prześliczne, dopracowane do ostatniego szczegółu, zwłaszcza oczy. Brawo, brawo
    M.C.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja zazdroszczę takiego talentu,piękny ten tygrys. mam wrażenie,ze zaraz otworzy paszczę i ryknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny ,jak żywy, zachwycający w każdym szczególe! Gratuluję po raz kolejny talentu!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny, mistrzostwo - taki haft krzyżykowy (ja tylko takim haftuję), to przy Twoich pracach, marność...

    OdpowiedzUsuń
  11. o WOW!!! cudo!!! Jak Ty to robisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejciu! Mam ochotę dotknąć jego oczysków, czy na pewno haft, a nie naklejone szklane.:))) Fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. cóż tu można powiedzieć..... cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje!!!
    Naprawdę wyszedł doskonale - podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny haft!! Robi niesamowite wrażenie:-)) Masz ogromny talent:-)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. dopingowałam i "pilotowałam" ;-) Go od początku - dla mnie Mega Mistrzostwo Świata!!! co ja poradzę ... Buziaki Marysiu :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Zachwyca mnie niezmiernie ten haft! Tygrys jak żywy. Te oczy... Cudo! Gratuluję zdolności, cierpliwości i także tego, że wzór jest wyłącznie Twój!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny i realistyczny- gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam ten piękny hat i Twoją cierpliwość, bo myślę że sporo czasu poświęciłaś na stworzenie tak misternego dzieła.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podoba Ci się co piszę, lubisz spędzać czas przy moim blogu, daj mi o tym znać komentując. Dziękuję z całego serca.